بهترین کیف پول‌های لومن استلار (Stellar Lumen wallets)

معرفی 8 کیف پول لومن

اگر قصد دارید رمزارز استلار را خریداری کنید، ابتدا باید XLM خود را در کیف پول لومن استلار ذخیره کنید. در این مقاله 8 مورد از بهترین کیف پول‌های لومن معرفی شده است:


1. کیف پول Ledger Nano S

  Ledger Nano S یکی از کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری و چندمنظوره استلار است که مانند یک دستگاه USB عمل می‌کند و می‌تواند از طریق پورت USB آن را به هر دستگاهی متصل کنید و از طیف وسیعی از رمزارزهای معروف مانند استلار، ریپل، اتریوم، بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم کلاسیک و بسیاری دیگر از آلت-کوین‌ها پشتیبانی می‌کند. امنیت Ledger Nano S را در رده کیف پول‌های اصلی لومن قرار می دهد. این کیف پول لومن استلار شامل احراز هویت دوعاملی، یک کد پین امن و دسترسی به seed بازیابی است.

    Ledger Nano S دارای یک صفحه نمایش OLED داخلی است که در آن می‌توانید جزئیات تراکنش‌ها را با دوبار ضربه زدن ببینید. به جای آنکه در Nano S ارز خود را ذخیره کنید، XLM خود را در blockchain نگه می‌دارید.

2. کیف پول Stellar Desktop Client - Foxlet

Foxlet یک کیف پول لومن استلار نسخه دسک‌تاپ منبع‌باز است که می‌توان از آن در سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس استفاده کرد. در این کیف پول لومن استلار، لازم نیست کلید خصوصی را به شخص ثالث منتقل کنید زیرا Foxlet به شما اجازه می‌دهد تا کلید خصوصی XLM را رمزگذاری کنید و آن را در رایانه شخصی خود ذخیره کنید. Foxlet یکی از ساده‌ترین و مناسب‌ترین کیف پول‌هاست که همچنین امکان سپرده‌گذاری و بازگیری یوان چینی (CNY) را فراهم می‌کند. این یک کیف پول ویژه رمزارز استلار است و از هیچ نوع رمزارز دیگری حمایت نمی‌کند.


3. کیف پول Stargazer

Stargazer یک کیف پول لومن استلار است که هم برای دسک‌تاپ و هم تلفن همراه موجود بوده و از سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می‌کند. کیف پول Stargazer یکی از بهترین کیف پول-های استلار لومن برای دستگاه‌های اندروید است که از Google Play قابل دانلود است.

Stargazer یک رابط ساده و آسان است که روند ارسال و دریافت لومن را راحت می‌کند. این کیف پول لومن استلار چندین حساب و دارایی را در اختیار شما قرار می‌دهد، از چندین زبان پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا آدرس‌های متحد را تنظیم کنید و برای امنیت از چند امضا استفاده کنید.


4. کیف پول Lobstr

Lobstr یکی از کیف پول‌های موبایل کاربرپسند است که تراکنش‌ها را به صورت روزانه و راحت اداره می‌کند. Lobstr یکی از بهترین کیف پول‌های ios لومن استلار، با یک رابط جذاب و بسیار آسان است.

از طریق کیف پول لومن استلار Lobstr، می‌توانید به راحتی سرمایه خود را ارسال و دریافت کنید و ویژگی-هایی مانند احراز هویت دوعاملی، پشتیبانی از اثر انگشت و محافظت از PINهای امن - بازنگری کیف پول Lobstr را داراست.


5. کیف پول Astral

Astral یک کیف پول لومن استلار مبتنی بر وب با امکانات بسیار مفید است. هنگامی که شما برای حساب Astral ثبت نام می‌کنید، تمامی حساب‌های واجد شرایط به طور خودکار ثبت می‌شوند و هر هفته بر اساس موجودی حساب XLM شما پاداش می‌دهد. احراز هویت دوعاملی در این کیف پول لومن استلار انجام شده و داده‌ها با AES-256 رمزگذاری می‌شوند. تأیید ایمیل پس از پرداخت پول به آدرس‌های جدید اجباری است. همچنین قادر به تولید آدرس‌های متعدد برای سازماندهی آسان صندوق می‌باشد.


6. کیف پول Guarda

Guarda یکی از کیف پول‌های چندمنظوره سبک و آسان برای نسخه موبایل و وب است، که بسیار امن بوده و از بسیاری از رمزارزهای شناخته شده مانند استلار لومن، اتریوم، Zکش، ریپل و بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های قابل اعتماد و ایمن، و سازگاری دستگاه، آن را یکی از بهترین کیف پول‌های ریپل برای کاربران اندروید و ios  تبدیل کرده است.

Guarda بر خلاف بسیاری از کیف پول‌های دیگر، هیچ‌گونه اطلاعات مشتری، داده‌های کیف پول و یا کلید خصوصی را ذخیره نمی‌کند. کلید خصوصی در حافظه امن دستگاه ذخیره می‌شود و اگر از کیف پول لاگ اوت کنید، خودش را حذف می‌کند. کیف پول لومن استلار Guarda به شما کمک می‌کند که دارایی‌های خود را از یک کوین به دیگری تغییر دهید، بدون اینکه از فرآیند KYC، حتی محدودیت‌ها و روش‌های تأیید پیچیده کمک بگیرید.

7. کیف پول  StellarTerm   

StellarTerm یک کیف پول لومن استلار مبتنی بر وب است که توسط "ایریس لی"، یکی از کارکنان سابق بنیاد توسعه استلار توسعه داده شده است و توانایی تعامل با تبدیل استلار توزیع شده را فراهم می کند. StellarTerm یکی از بهترین کیف پول‌های استلار در سال 2019 برای معامله‌گران آینده و مبتدی شناخته شده است. بهترین راه برای ایجاد کیف پول StellarTerm  استفاده از نسخه دسکتاپ آن است. باید مطمئن شوید که SHA 256 هش با آنچه در صفحه دانلود منتشر شده تطبیق دارد. با استفاده از کیف پول لومن استلار StellarTerm ، می‌توانید ارزها را مبادله کنید، موجودی حساب‌ها را مشاهده کنید، و بازار ارزهای محبوب را ببینید.

8. کیف پول Stronghold    

Stronghold یک تکنولوژی دفترکل منبع باز توزیع شده است که با انجام تراکنش‌های در زمانی کمتر از یک دقیقه با جهان ارتباط برقرار می‌کند. این کیف پول لومن استلار نسبتاً ارزان بوده و برای مؤسسات و افرادی که می‌توانند بدون تردید دارایی‌های خود را مدیریت و تجارت کنند، در دسترس است.


  ارزهای مجازی

تمامی حقوق این سایت برای ویزاکارت محفوظ است.