آموزش ساخت و استفاده از کیف پول بیت کوین Blockchain.info

معرفی پلت فرم Blockchain.info

وقتی با بیت کوین معامله می کنید، باید بهترین کیف پول بیت کوین را انتخاب کنید تا بتوانید کوین های خود را حفظ کنید. بسته به هدفی که برای کوین های خود دارید، باید مناسب ترین کیف پول رمزارز را انتخاب کنید. اگر می خواهید کوین های خود را به مدت طولانی نگه دارید، Blockchain.info گزینه مناسبی نیست زیرا یک کیف پول آنلاین است و حتی اگر تنها یک کلید مخفی داشته باشید باز هم مناسب ترین گزینه برای کسانی که مایل به ذخیره بیت کوین های خود به مدت طولانی هستند، نمی باشد. در این مقاله از ویزاکارت قصد داریم به معرفی کیف پول مبتنی بر وب Blockchain.info بپرازیم، و به شما در مورد بهترین کاربردهای این کیف پول مبتنی بر وب  آموزش می دهیم.


Blockchain.info چیست؟

Blockchain.info پلت فرم نرم افزاری پیشرو در جهان برای دارایی های دیجیتال و بزرگ ترین پلت فرم blockchain  تولیدی در جهان است. جدا از کیف پول های مبتنی بر وب بیت کوین و اتریوم، این کیف پول آنلاین ابزارهایی برای توسعه دهندگان و کاربران معامله داده ها در زمان واقعی برای تجزیه و تحلیل رشد اقتصادی دیجیتال ارائه می دهد. نرم افزار این شرکت قادر به تراکنش بیش از 100 مگابایت بوده و توانسته برای کاربران در 140 کشور دنیا تراکنش های سریع و بدون واسطه های پرهزینه ارائه کند.

چطور می توانیم کیف پول Blockchain.info ایجاد کنیم؟

ایجاد کیف پول آنلاین با استفاده از Blockchain.info بسیار آسان است. در اینجا مراحل ساخت کیف پول بیت کوین آنلاین با استفاده از Blockchain.info را ارائه می کنیم.

مرحله 1: برای دسترسی به سایت Blockchain.info آدرس https://www.blockchain.com/explorer را در مرورگر خود وارد کنید.برای استفاده از این سایت می‌بایست IP خود را تغییر دهی


مرحله 2: روی گزینه "Get a Free Wallet"  در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

 

به صفحه ایجاد کیف پول هدایت خواهید شد.


مرحله 3: اطلاعات خود را پر کنید، از جمله: ایمیل و رمز عبور - از ایمیلی استفاده کنید که به آن دسترسی داشته باشید.

 

از یک رمز عبور قوی استفاده کنید. هنگامی که کیف پول خود را ایجاد کردید، یک شناسه کیف پول به شما داده می شود. باید این شناسه را ذخیره کنید زیرا این تنها راه دسترسی به کیف پول شماست. برای حفظ امنیت باید از یک عبارت به عنوان رمز عبور استفاده کنید (آن را روی یک کاغذ بنویسید و در جایی امن قرار دهید).


چطور باید کیف پول خود را مدیریت کنید؟

مدیریت کیف پول بسیار ساده است. اساساً تنظیمات امنیتی، طولانی ترین و خسته کننده ترین بخش مدیریت کیف پول است. در ادامه راهنما روی رابط کیف پول تمرکز می کنیم.


داشبورد

 

وقتی وارد کیف پول Blockchain.info خود شدید، وارد داشبورد می شوید. داشبورد بیشتر شبیه اتاق کنترل است و از آنجا به تمام ویژگی های کیف پول Blockchain.info دسترسی پیدا می کنید. در سمت راست صفحه، منوی عمومی را می بینید. در منو، می توانید چندین گزینه از قبیل تغییر کیف پول بیت کوین به کیف پول اتر را ببینید. از بالا به پایین می توانید خرید و فروش بیت کوین،  صرافی، مرکز امنیت، تنظیمات، و پرسش و پاسخ (که بسیار مفید است) را ببینید.


خرید و فروش بیت کوین (Buy & Sell Bitcoin): با استفاده از این گزینه به یک منوی جدید دسترسی خواهید داشت که در آن می توانید بیت کوین را خرید و فروش کنید و سابقه سفارش خود را پیگیری کنید.

صرافی (Exchange): این بخش به شما این امکان را می دهد که بیت کوین به اتر و بالعکس تبدیل کنید.

مرکز امنیتی (Security Center): مرکز امنیتی شما را قادر می سازد تا به راحتی به تنظیمات امنیتی دسترسی پیدا کنید.

تنظیمات (Settings): تنظیمات به شما اجازه مدیریت و دسترسی به اطلاعات عمومی مرتبط با کیف پول و معاملات را می دهد. همچنین می توانید از این گزینه برای بررسی و مدیریت آدرس ها و امنیت خود استفاده کنید. در تنظیمات کاربر گزینه ای برای جفت کردن کیف پول Blockchain.info خود با تلفن همراه وجود دارد.

در داشبورد همچنین می توانید سوالات متداول (FAQ) و گزینه ارسال و درخواست بیت کوین (Send and Request Bitcoin) را پیدا کنید.

در سایت vizakart.com میتوانید درخواست خرید بیت کوین یا اتریوم خود را ثبت کنید و آدرس کیف پول خود را بدهید تا برای شما ارسال شود.



  بیت کوینکیف پولارزهای مجازی

تمامی حقوق این سایت برای ویزاکارت محفوظ است.